Privacyverklaring

Uw persoonlijke gegevens zijn veilig bij Stichting Ghana Over de IJssel

Stichting Ghana Over de IJssel waardeert het vertrouwen dat jij in ons stelt en we zullen daarom uiterst zorgvuldig met jouw gegevens omgaan. We respecteren de privacy van onze donateurs en gebruikers van de website en we dragen zorg voor dat de persoonlijke informatie die jij verschaft, wordt beschermd en vertrouwelijk wordt behandeld. Uitsluitend geautoriseerde personen binnen onze stichting hebben toegang tot de persoonsgegevens. We nemen passende maatregelen om misbruik, verlies, onbevoegde toegang, ongewenste openbaarmaking en ongeoorloofde wijziging tegen te gaan. Als jij de indruk hebt dat jouw gegevens niet goed beveiligd zijn of er aanwijzingen zijn van misbruik, neem dan contact met ons op via de contactgegevens die onderaan deze privacyverklaring staan.

Oldenzaal, 3 mei 2018

1. PERSOONSGEGEVENS DIE WORDEN VERWERKT

Stichting Ghana Over de IJssel kan persoonsgegevens over jou verwerken, doordat jij gebruik maakt van onze diensten en/of omdat u deze zelf bij het invullen van een contactformulier op de website aan Stichting Ghana Over de IJssel verstrekt.

Stichting Ghana Over de IJssel kan de volgende persoonsgegevens verwerken:

• Uw voor- en achternaam (*)
  • Uw e-mailadres (*)
  • Naam bedrijf
  • Uw adresgegevens
  • Uw telefoonnummer

Deze gegevens moeten verplicht (*) ingevoerd worden op de website, zodat wij er zeker van kunnen zijn dat wij de juiste gegevens hebben om jou te kunnen bereiken.

Stichting Ghana Over de IJssel neemt de bescherming van jouw gegevens serieus en neemt passende maatregelen om misbruik, verlies, onbevoegde toegang, ongewenste openbaarmaking en ongeoorloofde wijziging tegen te gaan. De website Stichting Ghana Over de IJssel maakt gebruik van een betrouwbaar SSL Certificaat om te borgen dat jouw persoonsgegevens niet in verkeerde handen vallen.

2. WAAROM STICHTING GHANA OVER DE IJSSEL GEGEVENS NODIG HEEFT

Stichting Ghana Over de IJssel verwerkt jouw persoonsgegevens om telefonisch contact met jou op te kunnen nemen als je daarom verzoekt, en/of om jou schriftelijk (per e-mail en/of per post) te kunnen benaderen indien je telefonisch onverhoopt niet bereikt kunt worden.

Daarnaast kan Stichting Ghana Over de IJssel jouw persoonsgegevens gebruiken in het kader van het uitvoeren van een met jou gesloten overeenkomst van een opdracht en/of jou te informeren over wijzigingen van diensten en producten.

3. HOE LANG SICHTING GHANA OVER DE IJSSEL GEGEVENS BEWAART

Stichting Ghana Over de IJssel bewaart jouw persoonsgegevens niet langer dan strikt nodig is om de doelen te realiseren, waarvoor jouw gegevens worden verzameld. Gaat het om inloggegevens van jouw website voor website onderhoud, dan is Stichting Ghana Over de IJssel genoodzaakt, in overleg met jou, deze te bewaren. Dit wordt vastgelegd in een verwerkersovereenkomst. Indien er geen overeenkomst met jou tot stand komt worden jouw gegevens niet langer dan een jaar bewaard.

4. DELEN MET ANDEREN

Stichting Ghana Over de IJssel verstrekt jouw persoonsgegevens alléén aan derden indien dit nodig is voor;

• de uitvoering van een overeenkomst met jou
  • of om te voldoen aan een wettelijke verplichting.

5. IN KAART BRENGEN WEBSITEBEZOEK

Wat wordt bijgehouden; hoeveel bezoekers, geografische herkomst, pagina’s, apparaten, verkeersbronnen, zoekmachines, landen en totalen, datum, views en views per bezoeker.

6. GEGEVENS INZIEN, AANPASSEN OF VERWIJDEREN

Je hebt het recht om jouw persoonsgegevens in te zien, te corrigeren of te verwijderen. Je kunt een verzoek tot inzage, correctie of verwijdering sturen naar info@stichtingghanaoverdeijssel.nl

Stichting Ghana Over de IJssel zal zo snel mogelijk, zeker binnen vier weken, op jouw verzoek reageren.Als je de indruk hebt dat jouw gegevens niet goed beveiligd zijn of er aanwijzingen zijn van misbruik, of indien je meer informatie wenst over de beveiliging van door Stichting Ghana Over de IJssel verzamelde persoonsgegevens, neem dan contact met Stichting Ghana Over de IJssel op via info@stichtingghanaoverdeijssel.nl

7. PRIVACY BELEID VAN DERDEN

Deze privacyverklaring is niet van toepassing op websites van derden die door middel van links met de websites van Stichting Ghana Over de IJssel zijn verbonden. Stichting Ghana Over de IJssel aanvaardt geen enkele verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid met betrekking tot de wijze waarop deze derden omgaan met persoonsgegevens. Stichting Ghana Over de IJssel adviseert je daarom om je altijd op de hoogte te stellen van het privacybeleid op deze websites.

8. WIJZIGINGEN IN DEZE PRIVACYVERKLARING

Wanneer onze online dienst wijzigt of wetgeving verandert, moeten wij natuurlijk ook de privacyverklaring aanpassen. Let dus altijd op de datum hierboven en kijk regelmatig of er nieuwe versies zijn. Wij zullen ons best doen belangrijke wijzigingen ook apart aan te kondigen.

Stichting Ghana Over de IJssel is als volgt te bereiken:

Contactpersoon: Alfred Atta

Postadres: Adelaarstraat 2

Inschrijvingsnummer handelsregister Kamer van Koophandel: 71857559E-mailadres: info@stichtingghanaoverdeijssel.nl