Verantwoording

Onze duurzame en lokale Calabash Cisterns vangen regenwater op en zorgen zo in Ghana voor meer schoon drinkwater en meer werkgelegenheid. We werken met lokale metselaars en lokale materialen.

Bedankt

We willen iedereen bedanken die een bijdrage heeft gedaan aan onze stichting. Door jullie bijdrage hebben steeds meer mensen in Ghana toegang tot schoon drinkwater. Sommigen steunen ons met een klein bedrag, sommigen met een groot bedrag. Elke gift maakt een verschil en we zijn daar dankbaar voor.

Jaarrekening

Wil je weten hoe we ons geld het afgelopen jaar hebben besteed? Check dan onze laatste jaarrekening. Ook kun je ons jaarverslag lezen. Of de Engelstalige versie.

Wil je ons helpen? Dat kan door een gift te doen. Daarmee betalen wij de helft van de kosten voor een Calabash Cistern. Een familie betaalt de andere helft zelf. Je kunt een bedrag overschrijven naar NL56 RABO 0332 0879 56 op naam van Stichting Ghana over de IJssel. Wij hebben een ANBI-status.

ANBI status

Jouw gift is aftrekbaar van de belasting. Dat is gunstig! Stichting Ghana over de IJssel is een algemeen nut beogende instelling en heeft dus een ANBI-status met RSIN nummer 858876541. We staan geregistreerd bij de Kamer van Koophandel met nummer 71857559.