RENNEN VOOR SCHOON DRINKWATER

mrt

Rennen voor schoon drinkwater in Ghana

UPDATE: ONZE WERVINGSACTIE VOOR DE IJSSELLOOP 2024 HEEFT AL € 1.959 OPGEBRACHT. EN ER ZIJN NOG BEDRAGEN ONDERWEG. WE WILLEN IEDEREEN HEEL ERG BEDANKEN VOOR ZIJN OF HAAR STEUN OP WELKE MANIER DAN OOK!

Op zondag 14 april doet stichting Ghana over de IJssel mee aan de IJsselloop in Deventer. Meerdere leden van de stichting gaan hardlopen: Eerhard, Astrid, Alfred en Tommie zullen aan de start verschijnen. We willen hiermee geld ophalen bij onze sponsoren, zodat we ook dit jaar weer families in Ghana aan schoon drinkwater kunnen helpen.

Wil jij een bijdrage doen? Via deze bankrekening kun je makkelijk een steentje bijdragen: NL56 RABO 0332 0879 56 op naam van Stichting Ghana over de IJssel. Wij hebben een ANBI-status.

Dit is de betaallink (een betaalverzoek van Rabobank waar jij je eigen bedrag kunt invullen):

Samenwerking Wilde Ganzen

Elke bijdrage wordt verveelvoudigd door stichting Wilde Ganzen. Zij ondersteunen onze stichting in 2024. Concreet betekent dat dat zij giften vermenigvuldigen met factor 1,5. Dus een gift van €5 wordt €7,50, €10 wordt €15, €50xwordt €75 et cetera. We maken gebruik van deze prachtige kans om dit jaar hiermee extra fondsen te kunnen werven voor schoon drinkwater in Ghana.

Ambitie voor 2024

Ons doel is om zelf 30.000 euro bij elkaar te zoeken, zodat we in totaal 45.000 euro werven dit jaar. Daar kunnen we in 2024 dan 2 trainingen geven waarmee we 10 metselaars opleiden en in totaal 170 Calabash Cisterns laten bouwen in Ghana. Zo geven we schoon drinkwater aan ruim 1.200 mensen!

De teller staat op 18 april 2024 al op 64%! Daar zijn we trots op en dat geeft ons de motivatie om door te gaan.

De teamfoto van de IJsselloop 2024 is gemaakt door Sander Korvemaker. Op de foto staan v.l.n.r. Tommie, Eerhard, Astrid en Alfred.